Q&A
Sediul nostru este în București - Strada Dionisie Lupu 65, Etaj 1, Apartament 10, București 010458.
În cazul în care sunteți în alt oraș sau în altă țară suntem la un click distanță și putem colabora online.
Ne puteți găsi la birou de luni până vineri:
Luni-Joi: 09:00-18:00
Vineri: 09:00-17:00
Da, în cele mai multe cazuri se poate realiza. Preluăm traduceri în regim de urgență în limita posibilităților cu privire la timp, dar și la volum. Ne poți contacta online sau la telefon și îți spunem exact.
Documente pot fi transmise online – Solicită ofertă sau direct pe adresa de mail office@translitera.ro. Cu toate acestea ne puteți contacta si pe WhatsApp.
Nu sunteți în țară sau în București? Doriți să nu vă deplasați? Putem discuta online toate detalii, putem transmite oferta concreta online, plata se poate realiza online, iar documentele originale (în cazul în care este nevoie de acestea) pot fi transmise prin curier (orice firma de curierat) sau prin poștă.
Plata se poare realiza online cu cardul direct din factura transmisă, prin transfer bancar (aveți toate datele noastre pe factură) sau la sediul nostru (cash sau card – POS).
Nu, costurile sunt la fel. Serviciile pe care le oferim au aceeași calitate nu contează de la cine vine solicitarea.
Nu avem prețurile afișate online, deoarece acestea depind de mai mulți factori:
- Timpul de livrare solicitat – urgențele au o taxă suplimentară
- Volumul oferit spre traducere – un volum mai mare poate avea un preț mai mic
- Domeniul din care face parte documentul – documentele complexe precum cele medicale, tehnice, juridice au un cost diferit față de documentele simple precum facturi, documente de studii, acte personale etc.
- Limba sursă/țintă – limbile mai rare precum daneza, chineza, japoneza etc. au costuri diferite față de limbile uzuale (germana, engleza, franceza etc.)
Da! Oferim servicii complete. Putem realiza traducerea, dar și legalizarea notarială sau vă putem ajuta și cu apostilarea/supralegalizarea sau cu vizele MAE, Ambasadă – în funcție de ce aveți nevoie.
Da, livram traducerile în format PDF autorizat sau le putem scana pe cele legalizate/apostilate pentru a le avea și în format online.
Documentele originale pot fi ridicate de la sediul nostru sau pot fi livrate prin curier/poștă.
Încercăm să livrăm traducerile în cel mai scurt timp posibil. Urgențele vor fi predate mereu în câteva ore lucrătoare, iar comenzile plasate în regim normal vor beneficia de un termen cât mai scurt.
Termenul de livrare este influențat de volum, de limba din/în care se traduce, de domeniul din care face parte documentul.
Cere o oferte și îți spunem exact!
Da, și nu numai. Oferim traduceri pentru mai multe domenii precum: tehnic, juridic, IT, auto etc., deoarece colaborăm cu o echipă mare de traducători specializați.
Oferim servicii de interpretariat consecutiv (la notar, la starea civilă, la bancă etc.) sau simultan (conferințe, meeting-uri, prezentări etc.) pentru diferite limbi. Putem pune la dispoziție interpreți atât în București cât și în alte orașe sau în alte țări.
Pentru solicitările de interpretariat simultan putem oferi și echipamentele necesare atât pentru evenimentele fizice cât și pentru cele online.
Puteți verifica politica de confidențialitate aici. Aceasta este publicată pe site. De asemenea suntem înregistrați DPO la Autoritatea Națională de Supraveghere a Prelucrării Datelor cu Caracter Personal.
Da, păstrăm o arhivă a traducerilor autorizate pentru 5 ani. Documentele legalizate se regăsesc în arhiva notarului.